سه ویژگی مرتبط با مقاوم بودن (مقاومترین مردمان) را ذکر کرده و توضیح دهید.

نوشته های مرتبط

۶ Comments

  1. ویژگی های شخصیتهای مقاوم در ۳ کلمه خلاصه میشود.مبازه و تلاشگری ،تعهد،کنترل و مهارکردن.زمانی ک احساس مهارکردن و کنترل خود در مواجهه با روییداد های زندگی را داشته باشد احساس شایستگی را به همراه دارد و همین احساس روی ارزیابی روییداد های تنش زا تاثیر میگذارد تلاشگری و مبارز بودن نیز این باور را به همراه دارد که زندگی همواره در حال تغییر است و باید آن را فرصتی برای رشد دانست نه تهدیدی برای امنیت

  2. این ویژگی ها در سه کلمه تعهد، مهار و کنترل، و مبارزه و تلاش خلاصه می شود؛ این ویژگی ها با عوامل موثر در آسیبی به شمار آوردن تنش روابط متقابل دارند. برای نمونه احساس در مهار خود داشتن رویداد های زندگی همان احساس شایستگی کردن است و این احساس روی ارزیابی رویداد های تنش زا تاثیر می گذارد. تلاشگر و مبارز بودن هم متضمن ارزیابی شناختی مبنی بر این باور است که تغییر در زندگی امری طبیعی است و باید آن را بیشتر فرصتی برای رشد برشمرد تا تهدیدی برای امنیت.

  3. ( ویژگیهای شخصیتی مردمان مقاوم در برابر تنش (مقاومها)، در سه کلمهی «تعهد»، «مهار و کنترل» و «مبارزه و تلاش، خلاصه میشود. این ویژگیها با عوامل مؤثر در آسیبی به شمار آوردن تنش که پیشتر، از آنها گفتگوشد روابط متقابل دارند. برای نمونه احساس در مهار خود داشتن رویدادهای زندگی همان احساس شایستگی کردن است و همین احساس روی ارزیابی رویدادهای تنش زا تأثیر می گذارد. تلاشگری و مبارز بودن نیز متضمن ارزیابی شناختی مبنی بر این باور است که تغییر در زندگی امری طبیعی است و بای آن را بیشتر، فرصتی برای رشد به شمار آورد تا تهدیدی برای امنیت.

  4. این ویژگی دارای سه ویژگی است :(تعهد .مهار و کنترل و مبارزه و تلاش) است . احساس در مهار خود داشتن رویداد زندگی همان احساس شایستگی کردن است احساس روی ارزیابی رویداد های تنش زا تأثیر میگذارد . تلاشگری و مبارزه بودن نیز متضمن ارزیابی شناختی این باور است که تغییر زندگی امری طبیعی است و فرصتی برای رشد به شمار میاد تا تهدیدی برای امنیت.

  5. ویژگی مرتبط با مقاومت سازی مردم ۳نوع است
    ۱تعهد :ما در برابر عوامل تنش زا حفاظت کنیم
    ۲مهار کردن: احساس شایستگی ب انسان دست می دهد ک برای موقعیت های تنش زا مناسب است
    ۳مبارزه و تلاش: تغیرات ک پیش می آید برای ما چیز طبیعی است و باید با تلاش از آن بهترین فرصت را بسازیم ‌

  6. 🔶 ویژگیهای شخصیتی مردمان مقاوم در برابر تنش (مقاومها)، در سه کلمهی 🔸تعهد ، 🔸مهار و کنترل و 🔸مبارزه و تلاش، خلاصه میشود. این ویژگیها با عوامل مؤثر در آسیبی به شمار آوردن تنش که پیشتر، از آنها گفتگوشد روابط متقابل دارند. برای نمونه احساس در مهار خود داشتن رویدادهای زندگی همان احساس شایستگی کردن است و همین احساس روی ارزیابی رویدادهای تنش زا تأثیر می گذارد. تلاشگری و مبارز بودن نیز متضمن ارزیابی شناختی مبنی بر این باور است که تغییر در زندگی امری طبیعی است و بای آن را بیشتر، فرصتی برای رشد به شمار آورد تا تهدیدی برای امنیت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *